Velkommen

Velkommen til min blog om vægttab, livsstil og vægtvedligehold. Bloggen den er mest til egen brug, men du er velkommen til at kikke med og også til at skrive en kommentar

tirsdag den 6. maj 2008

Ved at være rask

Jeg har taget cirka 4 kilo på mens jeg har været syg, hvilket er uretfærdigt fordi jeg har altså ikke spist så godt. Eller så usundt. Noget af det er vand - så jeg håber jeg taber en del af det hurtigt igen. Men ellers så har jeg sat et mål på 1 kilo på 14 dage (same old same old) på madital.

Jeg har droppet motion i denne uge - indtil jeg er på ret køl igen. Så er det 3 uger uden motion, det tror jeg at jeg vil kunne mærke når jeg skal igang igen. Heldigvis er vejret med mig lige nu - håber det holder til næste uge for det er dejlig solskin. Lidt motion er det dog blevet til fordi sidste weekend så slæbte jeg jord i højbedene. Dvs jeg kørte på genbrugsstationen, fyldte traileren og kørte hjem igen og kørte jorden fra traileren om i haven på trillebør hvor jeg kastede den op i højbedene. Alt sammen med en spade fordi skovlen blev for tung. Dvs jeg skovlede al jorden 3 gange før den var på plads - ialt cirka 7,8 x 1,2 x 0,3 m^3 = 2,8 m^3. Det er cirka 3,4 ton jord der blev skovlet 3 gange. Jeg var også ret ødelagt bagefter, men vi fik da sat noget i jorden.

Ingen kommentarer: