Velkommen

Velkommen til min blog om vægttab, livsstil og vægtvedligehold. Bloggen den er mest til egen brug, men du er velkommen til at kikke med og også til at skrive en kommentar

tirsdag den 13. maj 2008

Munkholm zoo og fødselsdag

Jeg må hellere skrive for de sidste 2 dage. Jeg ved ikke helt hvorfor at jeg ikke kan overholde mine egne planer. Måske fordi jeg ikke for alvor tror på at ekstra spiseri når man sådan er afsted ville sætte sig på sidebenene, men at min hverdagsmad og -motion er fordelt sådan at der er plads til lidt mere spiseri på sådanne dage?

Det er lidt svært at vide om jeg narrer mig selv om det er rigtigt - før vægten fortæller noget om det. Især fordi jeg ikke fik skrevet fødselsdagen ned - men jeg vil gøre mit bedste for at få det skrevet ned.

Jeg kan desværre ikke skrive det ind lige nu da madital er nede.

Munkholm zoo
Jeg spiste faktisk planlagt i zoo - men min plan indeholdt så for meget mad. Jeg kunne ikke spise det op. Det var om aftenen hvor jeg tog mig en light sodavandsis, at jeg spise uplanlagt. Jeg var helt opkogt efter en lang dag i solen.

Fødselsdag
Jeg spiste som jeg var betalt for det. Jeg fylde for meget på min tallerken (heldigvis - og måske lige netop derfor - var de fleste af tingene ret fedtfattige), jeg spiste en ekstra frikadelle, jeg spiste for meget slik og for mange fyldte chokolader og kiks med ost og een af hver slags småkage. Og for lidt frugt. Til aftensmaden hos min far drak jeg endda sukkerholdig sodavand (druesukker) - og spiste et stykke toastbrød med ost. Den dag spiste jeg alt for mange kalorier.


Cykle
Idag cyklede jeg på arbejde på cirka 25 minutter. Det er det langsommeste endnu, men jeg er godt tilfreds fordi det betød at jeg faktisk cyklede på arbejde efter 3 ugers pause. Idag cykler jeg ikke hjem da jeg skal hjem og handle og så lave mad til RPG i aften. Jeg cykler istedet hjem i morgen hvor jeg ikke kan cykle på arbejde fordi jeg skal til lægen for at få målt kolestoroltal.

Ingen kommentarer: