Velkommen

Velkommen til min blog om vægttab, livsstil og vægtvedligehold. Bloggen den er mest til egen brug, men du er velkommen til at kikke med og også til at skrive en kommentar

torsdag den 22. maj 2008

Bikini og slik

Jeg skulle passe børnene igår på en almindelig onsdag pga pædagogstrejken. Efter den lilles middagslur tog vi bussen ned i byen og fik os en is på Underground - dvs jeg fik kaffe og kirsebærtærte med lidt creme fraishe - og lidt af den lilles is. Derefter gik vi op og købte en ny badedragt og en ny bikini til mig. Jeg kunne ikke bruge en størrelse 38, meget til min fortrydelse. Det var hud der stak udenfor badedragten. Hud som ville sidde tættere på kroppen hvis jeg aldrig havde været tyk.

Om aftenen åd jeg så slik igen. Det var heldigvis "kun" cirka 50 gram, men det må altså stoppe på hverdagsaftner. Det endte med et overskud på cirka 2000 kj. Det går ikke i længden.

I dag bliver ikke meget bedre, for min mand og jeg skal ud at spise i aften. Jeg planlægger et sundere valg fra menukortet (jeg ved ikke hvor vi skal hen, så bedre kan jeg ikke planlægge det) og måske en lille popcorn i biffen.

Ingen kommentarer: