Velkommen

Velkommen til min blog om vægttab, livsstil og vægtvedligehold. Bloggen den er mest til egen brug, men du er velkommen til at kikke med og også til at skrive en kommentar

lørdag den 10. maj 2008

I byen med barnet

Madmæssigt har det været lidt af en skoddag. Bortset fra vand, motion og sukker, så blev det slet ikke til smileys idag. Men jeg har underskud på energibalancen - næsten 2000 kj (jeg bagte om eftermiddagen og var i haven bagefter). Men det blev til for lidt grønt - under 100 gram. Og for mange mættede fedtsyrer.

Der var nemlig ikke havregryn nok til hele familien i morges og så lod jeg mig friste til at spise brød. Med nutella. Og honning. Til frokost holdt jeg mig til den planlagte grahamsbolle med laks (det var ikke en spinatbolle som jeg ellers huskede det) og jeg fik isthe med sirup istedet for juice hvilket energimæssigt nok var bedre men vitaminmæssigt værre. Og til aften orkede manden ikke at lave mad så det blev til købepizza.

Kaffe var heller ikke helt god fordi jeg fik en nybagt brownie og en chokoladekiks. Men "heldigvis" havde jeg glemt smørret i brownierne og så var de jo ledt sundere.

Generelt var dagen ikke sundhedsmæssigt i top, men jeg er tilfreds med energiunderskuddet - og jeg fulgte min madplan nede i byen.


I morgen tager vi til Munkholm zoo, og jeg står for madpakken.

Ingen kommentarer: