Velkommen

Velkommen til min blog om vægttab, livsstil og vægtvedligehold. Bloggen den er mest til egen brug, men du er velkommen til at kikke med og også til at skrive en kommentar

tirsdag den 20. maj 2008

Mål nået!

Så har jeg nået mit mål. Jeg har tabt mig 22,8 kilo i alt på 43 uger. Det endte med at blive 530 gram om ugen.

Jeg har også fået målt mit kolestoroltal i sidste uge og fik resultatet idag: 3,4 - lægesekretæren sagde at det var meget flot og lavt og jeg ikke behøvede få det målt igen før om 5 år.

Og jeg har cyklet igen idag - og på trods af tilbud om at blive hentet, så sagde jeg nej og at jeg hellere ville cykle hjem. Jeg har endda lavet mave- og rygøvelser idag.

Idag er også rpg-aften. Fristelsesaftenen. Jeg er ikke villig til at lave det til min guf-aften, den vil jeg hellere have i weekenden. Så derfor lavede jeg en plan tidligere:
  • Jeg har printet et billede ud af mig selv fra 2003 som skal op og hænge der hvor vi spiller, så jeg har det at kikke på.
  • Jeg har fundet armbåndet, mangler bare at tage det på.
  • Jeg skal have købt frugt, der skal skæres og serveres for mig selv.
  • Jeg skal have købt cola light eller anden light sodavand.
  • Jeg skal tænke på at hvis jeg holder mig fra guffet i aften så hjælper jeg een som også gerne vil tabe sig ved ikke at friste vedkommende og at jeg så i øvrigt kan guffe i weekenden.

Ingen kommentarer: