Velkommen

Velkommen til min blog om vægttab, livsstil og vægtvedligehold. Bloggen den er mest til egen brug, men du er velkommen til at kikke med og også til at skrive en kommentar

mandag den 19. maj 2008

En smoothie for meget

I går var ikke nogen god dag, rent madmæssigt. Den der med sukkertyrkeren... hm... det holder ikke rigtigt. Den stod på kage, bolle mv igår - alt sammen med energiunderskud. Indtil jeg drak en smoothie lavet på blandt andet sukker, så skal jeg lige love for at der kom energioverskud. 2000 kj af slagsen. Og jeg vidste det endda på forhånd fordi jeg havde skrevet det ned.

Der er ikke rigtig nogen undskyldninger, men i det mindste nød jeg smoothien som var med solbær og jordbær (og altså sukker). Den var rigtig god. Næste gang laver jeg den med SØD.

Nå men idag er der atter en dag. Og jeg har cyklet på arbejde, så der er god chance for at dagen idag bliver en normal, sund dag.

Smoothien var i øvrigt en frappe-opskrift lavet til smoothie fra Vaniliekogebogen:

250 gram bær (100 gram frosne solbær, 150 gram frosne jordbær)
450 gram kærnemælk
1 dl sukker - skal erstattes med SØD
2 tsk vaniliesukker

Blend!

Ingen kommentarer: