Velkommen

Velkommen til min blog om vægttab, livsstil og vægtvedligehold. Bloggen den er mest til egen brug, men du er velkommen til at kikke med og også til at skrive en kommentar

torsdag den 8. maj 2008

Legelandet.dk

Legelandet er helt klart en ting vi skal prøve igen. Sådan en torsdag eftermiddag er der ikke så mange børn så der var god plads til både 3-årige og mødre i de forskellige luftpudeborge og klatrestativer.

Jeg havde faktisk troet jeg skulle sidde ved et bord og trone det meste af tiden. Jeg havde endda medbragt en bog til at læse i. Men jeg kunne hurtigt se at de to på 5 ræsede rundt uden tanke for at den lille på 3 ikke lige kunne følge med så jeg satte mig for at hjælpe ham rundt så han også fik en god dag. De to store syntes vist også det var ret fedt at jeg var rundt i stativerne.


Billedet er ikke taget af mig, men fundet på nettet da jeg havde det lille kamera med og ikke umiddelbart kan finde et slot så jeg kan læse den. Men denne rutchebane prøvede jeg og min 3-årige en del gange.

Så umiddelbart fik jeg mere motion end jeg regnede med og det var godt fordi jeg spiste også en del mere end jeg regnede med - vi tog nemlig på mcdonalds i stedet for at spise i cafeteriaen. Og jeg valgte den fornuftigere chicken olympics samt en sukkerfri sodavand - og spiste lidt for mange af børnenes fritter og - puha! tog endda en bid af min drengs cheeseburger. Og så sluttede vi af med en isvaffel.

Så dagen havde ikke underskud, men den havde heller ikke overskud. Så som festlig lejlighed var den acceptabel men ikke god for jeg fulgte ikke min plan helt.

Ingen kommentarer: