Velkommen

Velkommen til min blog om vægttab, livsstil og vægtvedligehold. Bloggen den er mest til egen brug, men du er velkommen til at kikke med og også til at skrive en kommentar

tirsdag den 27. maj 2008

God mandag og rpg tirsdag

Jeg cyklede på arbejde idag - da jeg havde taget cyklen med hjem i bilen igår.

Det tog mig 43 minutter ialt - frem og tilbage at cykle og det giver en gennemsnitsfart på 20,5 km/t - en lille milepæl for mig da det rykkede mig op i madital's kategori fra rolig cykling til moderat cykling.

Madmæssigt var det også en god dag - også selvom der var plads til en gratis softice ude på arbejde. Jeg drak ikke nok men ellers var der smilieys over hele linien.

Det går rigtig godt med at holde vægten lige nu - idag tirsdag var den nede under min ønskevægt, men ikke så meget at det gør noget.

I aften er der rpg - og jeg har nu taget konsekvensen af at jeg ikke kan holde mig fra slik den aften - jeg vil købe frugt og så tager jeg en mindre pose slik (ca 80 gram). Så må jeg bare sørge for at der er plads til det i min diet.

Ingen kommentarer: