Velkommen

Velkommen til min blog om vægttab, livsstil og vægtvedligehold. Bloggen den er mest til egen brug, men du er velkommen til at kikke med og også til at skrive en kommentar

onsdag den 14. maj 2008

Ædeflip

Hvorfor kan jeg ikke styre mig? Igår til RPG rå-åd jeg mandler og chokolade - oveni en pæn stor aftensmad. Jeg åd til jeg fik det dårlig - sådan 70% mørk chokolade har sin egen fysiske begrænsning som jeg så absolut nåede. Og jeg bællede også 1½ liter cola light.

Jeg skal have hængt det billede op af mig selv så jeg har det at se på. Og så skal jeg have lavet fingerfrugt til mig selv før spilleaftenen, så det i det mindste er lidt sundt, det jeg får.

Madital er iøvrigt nede så her er dagens tal (jeg var til læge her til morgen for at få målt mit kolestoroltal og skulle møde fastende, så jeg købte morgenmaden i kantinen):

Morgenmad:
143 fedtfattig bolle
51 45+ ost
200 kaffe

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej!

Fandt linket til din blog inde på madital. Ros til dit flotte vægttab! Og en fin blog du har. Hvis du har lyst kan du kigge fordi min madblog. Måske kan du finde noget inspiration da det er vegetariske (og mange af dem lette) opskrifter...

http://hijaluna.wordpress.com/

mvh Luna