Velkommen

Velkommen til min blog om vægttab, livsstil og vægtvedligehold. Bloggen den er mest til egen brug, men du er velkommen til at kikke med og også til at skrive en kommentar

søndag den 25. maj 2008

Arbejde en søndag

Jeg skal på arbejde idag på en højhellig søndag så jeg kan holde fri onsdag og passe mine børn. Men jeg kunne ikke cykle fordi cyklen stod ude på arbejde.

Så jeg stod tidligt op, kørte forbi en bager (købte en kop kaffe, en cola light og en minimælk) og kørte så ud på arbejde hvor jeg spiste mine medbragte havregryn og drak kaffen. Så gik jeg i træningsrummet og løb i 20 minutter og brændte 1020 kj af - som kompensation for den manglende cykeltur. Jeg skal have cyklen med hjem i bilen så jeg kan cykle i morgen.

Jeg har også medbragt frokost - en femkornsbolle med hamburgryg og et stykke gulerodskage og et æble.

Vægten stod i dag i øvrigt på mit ønskemål idag.

Ingen kommentarer: