Velkommen

Velkommen til min blog om vægttab, livsstil og vægtvedligehold. Bloggen den er mest til egen brug, men du er velkommen til at kikke med og også til at skrive en kommentar

mandag den 19. maj 2008

Meget bedre

Ud over at være cyklet på arbejde idag, så har jeg også spist meget fornuftigt - også selvom jeg har spist normale portioner - og fik en halv øl samt en is (light sodavandsis).

Her til aften ender dagen med et underskud på 2000 kj - men set over de sidste 7 dage stadig et overskud i gennemsnit på godt 600 kj. Og jeg tager mig sikkert en aftenssnack.

Jeg er meget tilfreds med idag.

Det var lidt af en sejr da jeg fravalgte den panerede fiskefilet idag til fordel for en bagt kartoffel med skinke-majs-hytteost-fyld i kantinen.

Vi fik i øvrigt kogte nye kartofler, kogt broccoli, grillstegte rejer (i olie, hvidløg og chili) samt persillesmørsovs til aftensmad - og så den is til desert. Det smagte dejligt og var helt fornuftig.

Jeg fandt i øvrigt ud af at resette min cykelcomputer idag, og på turen hjemad i modvind kørte jeg knap 18 km/h i gennemsnit.

Ingen kommentarer: