Velkommen

Velkommen til min blog om vægttab, livsstil og vægtvedligehold. Bloggen den er mest til egen brug, men du er velkommen til at kikke med og også til at skrive en kommentar

søndag den 1. juni 2008

Kage og motion

Idag bagte jeg - igen, fristes man til at sige. Det blev til groft bradepandebrød (6 g kostfiber pr 100 gram - bedre end havregryn, dårligere end rugbrød) og så en toscakage og en stang wienerbrød. Jeg ved ikke lige hvad der skete, men wienerbrødet hævede alt for meget mens bradepandebrødet (firkantede boller) hævede alt for lidt.

Og så havde vi gæster og jeg spiste for meget kage. Så med det i mente løb jeg en tur her til aften med mit nye armbånd (hvori der lå en Zen Creative mpeg3 afspiller og gjorde ingen gavn fordi det løb tør for strøm med det samme) og med mine nye sko (dejligt) og nye løbesokker (rart at have nogen at skifte mellem).

Det blev til knap 5,75 km på 42 minutter, en klar forbering i forhold til i fredags på ca 0,6 km/h og kun 600 meter kortere. Det er sikkert de nye sko - og så naturligvis de længere træk fordi idag løb jeg 8 minutter og gik i 2 minutter i de to første stræk og så løb jeg 6 minutter og gik i 2 resten af turen hjem.

Ingen kommentarer: