Velkommen

Velkommen til min blog om vægttab, livsstil og vægtvedligehold. Bloggen den er mest til egen brug, men du er velkommen til at kikke med og også til at skrive en kommentar

lørdag den 14. juni 2008

For god mad

De sidste dage har ikke ligefrem stået i sundhedens tegn - jeg er nu oppe på min mål igen og det tog mig kun nogle få dage at tage et kilo på.

Grunden er for god og usund og for meget mad. Jeg har ikke cyklet så meget som jeg kunne ønske men jeg har løbet pænt (cirka hver anden dag). Med strejken i mente, så har vi været lidt presset og jeg har ikke haft overskud til at cykle hver dag.

Men mellem familie-besøg (hvor familien skulle passe børnene), en fest på arbejde i min projektgruppe, en grillfrokost på arbejde og min mors fødselsdag, så har de sidste 4 dage været store overskudsdage.

Det kan jo ikke blive ved. Det må jeg have styr på. Og strejken er ovre nu så vi kan få lidt mere normale hverdage.

Så i morgen og mandag skal jeg spise normalt - tirsdag er jo slikdag og da er opgaven at forsøge at begrænse sig. Resten af hverdagene må så være normale.

Jeg har opgivet min plan for at få mere til hverdag indtil jeg er sikker på at jeg ikke er inde i en vægtstigning. Så jeg spiser som jeg plejer.

Ingen kommentarer: