Velkommen

Velkommen til min blog om vægttab, livsstil og vægtvedligehold. Bloggen den er mest til egen brug, men du er velkommen til at kikke med og også til at skrive en kommentar

fredag den 6. juni 2008

De sidste par dage

I onsdags skulle jeg køre mine børn til pasning hos min søster, der har barsel, på grund af strejken i børnehaven. Og så skulle jeg på arbejde bagefter. Det var naturligvis lidt svært at komme frem på motorvejen i myldretrafikken, så jeg mødte senere ind end jeg plejede. Og da jeg så også skulle hente dem igen, så blev dagen til en motions-løs dag.

Men igår var jeg ude at løbe - knap 8 km/h over 4,8 km - hvor jeg løb (gik) 6(2) / 8 (2) / 8 (2) / resten. Og idag cyklede jeg så på arbejde.

Jeg taber mig stadig, hvilket jeg ikke forstår fordi jeg ifølge madital har overskud. Det må være fordi jeg registrerer for meget. Det kan være svært at sjusse sig til. Måske skal jeg undlade at registrere de 3-4 olivenolie jeg normalt registrerer på min frokost for de blandede salater.

Ingen kommentarer: