Velkommen

Velkommen til min blog om vægttab, livsstil og vægtvedligehold. Bloggen den er mest til egen brug, men du er velkommen til at kikke med og også til at skrive en kommentar

mandag den 16. juni 2008

Sidste hjemmedag i strejken

Jeg glæder mig til at komme tilbage i en fast hverdagsrytme igen. Men idag var nu ok - lidt underskud hvilket er godt fordi jeg jo skal have et overskud til slikdagen.

Billedet nedenunder viser min frokost: spejlæg. Salaten er fra mine nye højbede (tak til svigermor for baby-planterne) og strimlerne er forårsløg. Gulerodsskiverne blev stegt sammen med ægget - som blev stegt med låg på så sleveret på blommen også fik varme og jeg ikke fik samonella. Ud over alt de sunde var der lidt ketchup på for at give den lidt splat - den smagte dejligt.


Jeg høstede i øvrigt årets første jordbær i år. Det blev til 2 store, som børnene fik sammen med deres spejlæg.



Hvor er det dejligt med sådan et højbed. Jeg er allerede ved at lægge planer for hvad der skal være deri næste år.

I øvrigt spiste jeg lidt mere havregryn end normalt idag - bare for at se hvad det ville gøre. Problemet var bare at ungerne drak næsten alt mælk så jeg kunne ikke få den normale portion. Så sad jeg der og spise semi-tørre havregryn med æble og mandler på... bagefter fandt jeg en liter skummetmælk mere i køleskabet. Smashing!

Ingen kommentarer: