Velkommen

Velkommen til min blog om vægttab, livsstil og vægtvedligehold. Bloggen den er mest til egen brug, men du er velkommen til at kikke med og også til at skrive en kommentar

mandag den 2. juni 2008

God maddag og sult

Jeg er sulten. Jeg kan sagtens blive mæt men jeg bliver sulten igen hurtigt efter. Det er sikkert fordi jeg har spist ret meget skodmad i de sidste dage.

Men i dag har været en god dag. Bortset fra en enkelt rosinbolle med smørbart produkt på til et møde idag for at byde nye medarbejdere velkomne i gruppen, så har dagen været yderst sund. Jeg cyklede endda på arbejde, så der er lutter smileys. Der er endda rigelig plads til et aftensmellemmåltid i aften.

Jeg har opnået en gennemsnitsfart på cirka 21,5 km/h idag - og jeg var lidt langsommere ud på arbejde end jeg ellers har været - så det må have været turen op af Lisbjergbakken som er blevet hurtigere. Jeg så tallet 14 km/h på vejen op og det er en klar forbedring.

Ingen kommentarer: