Velkommen

Velkommen til min blog om vægttab, livsstil og vægtvedligehold. Bloggen den er mest til egen brug, men du er velkommen til at kikke med og også til at skrive en kommentar

søndag den 8. juni 2008

Usund dag i særklasse

Jeg var på dagstur idag til Randers med mine børn og ganske uden madpakke. Det endte med et kæmpe overskud på energibalancen - og sure smileys i madital hele vejen ned for alt fra væskeindtag til fedtsyrefordeling. Over halvdelen af min energi idag var fedt og næsten halvdelen af det var mættede fedtsyrer.

Og så spiste jeg endda ikke den flødebolle jeg fik gratis til kaffen - den tog jeg hjem og gav min mand.

Men vi har hygget os og spist den største isvaffel jeg har fået i lang, lang tid.


Så må vi se hvad vægten siger i morgen. Motionsmæssigt har det ikke været en god dag selvom jeg anslår at jeg har gået hele tiden mellem kl 10 og kl 15.

Ingen kommentarer: