Velkommen

Velkommen til min blog om vægttab, livsstil og vægtvedligehold. Bloggen den er mest til egen brug, men du er velkommen til at kikke med og også til at skrive en kommentar

søndag den 22. juni 2008

Løb og fløderand

Jeg var godt nok ude at løbe igår, men det blev ikke til så meget. Og da min mand så proklamerede at vi skulle have fløderand med brændte figner til desert - samt koteletter på skaft og flødesovs, ja så fik jeg pludselig lyst til at løbe en tur.

Og det blev godt.

Jeg joggede først 2-3 minutter for at blive varm. Derefter løb (gik) jeg 15 (4) 10 (2) 10 (3) og så havde jeg faktisk tilbagelagt næste 6 km. Det giver 8 km i timen - min personlige rekord over den distance.

Måske kan jeg snart begynde at løbe på arbejde. Med 9 km/h vil det tage mig cirka 47 minutter at løbe de 7 km hvilket jo faktisk er ok rent praktisk-tidsmæssigt i forhold til familielivet. Men så skal der altså også trænes.

Alt det løberi var godt for mig. Det fik mig også til at surfe lidt rundt og jeg fandt hurtigt denne hjemmeside: Motionsløb i Danmark. Den hjemmeside skal vist studeres lidt, men for de løbs-lystne så er der en løbskalender så man kan finde det næste løb tæt på een selv.

Ingen kommentarer: