Velkommen

Velkommen til min blog om vægttab, livsstil og vægtvedligehold. Bloggen den er mest til egen brug, men du er velkommen til at kikke med og også til at skrive en kommentar

onsdag den 22. oktober 2008

Uge 43

Ugens motionsplan:

  • Mandag: Ingen motion. Der skal købes ind. Reelt: Ingen motion :-)
  • Tirsdag: Cykle hjem fra arbejde samt løbe om aftenen (ca 5. km). Reelt: Cykle hjem fra arbejde, ingen løbetur :-(
  • Onsdag: Cykle hjem fra arbejde (7km). Reelt: Cykle på arbejde :-)
  • Torsdag: Wii i en time. Reelt: Wii i en time :-)
  • Fredag: Cykle hjem fra arbejde. Reelt: Ingenting
  • Lørdag: Rydde op i haven. Reelt: Rydde op i haven i 5 timer :-)
  • Søndag: Løbetur på 5 km. Reelt: Løbetur på 5 km :-)
Ugens madplan:
Jeg skal tabe mig 1,5 kilo - så nu lægger jeg slik og kager på hylden i to uger. Undtaget er følgende:
  • Lidt chokolade søndag aften
  • Et lille stykke kage lørdag eller søndag til kaffe (40-50 gram)
  • Desert lørdag aften
Reelt:
  • Jeg har spist en smule slik ind imellem. Et stykke chokolade for meget een dag, mv. Ikke nogen seriøse brud på hverdagen.
  • Kage lørdag blev ikke til noget - vi fik i stedet franskbrød og frugt
  • Jeg har ikke været så god til at overholde "kun een portion" eller "spis langsomt".
  • Der røg en del mere ned søndag aften: for meget chokolade og lakrids.

Ingen kommentarer: