Velkommen

Velkommen til min blog om vægttab, livsstil og vægtvedligehold. Bloggen den er mest til egen brug, men du er velkommen til at kikke med og også til at skrive en kommentar

onsdag den 15. oktober 2008

Status oktober 2008

Ok.. det går ikke så godt lige nu. Og så går det også godt. Rent faktuelt går det ikke godt efter fødselsdage, ferie mv indenfor den sidste måned: min vægt er over de 60 kilo og det er jo over min maksimumgrænse. Men på den anden side så synes jeg nu jeg har fået styr på tingene - det var aldrig min hverdag som gik amok - det var weekend, ferie og fester. Det er ovre nu og det er hverdag igen.

Altså på nær weekenderne, men selv de er mere normale.

Motionsmæssigt kunne det være bedre - som vejret er blevet dårligere er min motivation for at komme ud også forværret. Men jeg har stadig en plan og den følger jeg så godt jeg kan. Igår kom jeg ikke ud at løbe fordi min søns gymnastik var aflyst - i stedet løb jeg lidt foran min nye Nintendo Wii. Samtidigt med skulle jeg passe børnene så min workout blev ikke helt så efffektiv som man kunnne ønske - det er lidt svært med en 3-årig der hægter sig fast på ens ben. Til gengæld var det ret sjovt. Idag har jeg taget cyklen med ud på arbejde på den nye cykelstativ til bilen - så skal jeg cykle hjem.

Ingen kommentarer: